Міжнародний досвід земельної реформи: чому немає панацеї

Пропонуємо Вашій увазі неупереджений аналіз міжнародного досвіду земельної реформи.

Читати далі

Відео: Чи повинна держава створювати робочі місця?

Створення робочих місць – це просто, а от підвищити реальний рівень життя –це якраз дуже складно. Економічний прогрес відбувається не тоді, коли ми створюємо нові робочі місця, а тоді, коли ми нарешті позбуваємося тих професій, які втратили актуальність.

Читати далі

Бюджетний літопис: 1 квартал 2017 року

У І кв. 2017 року динаміка наповнення зведеного бюджету була позитивною. Зокрема за січень–березень доходи зведеного бюджету збільшилися на 34.9% рік до року і сягнули 220.5 млрд грн. План на 2017 рік – ріст доходів на 16.4%. Щоправда, витрати традиційно відставали від доходів.

Читати далі

Чи справді попит створює пропозицію?

Виявляється, причинно-наслідковий зв'язок між попитом і пропозицією не такий однозначний, як прийнято вважати.

Читати далі

Перевір податковий борг

Тут можна дізнатися про розмір податкового боргу суб’єктів господарювання різних форм власності. Дані регулярно оновлюються

Читати далі

Найкраще за 2016 рік!

CASE Україна підготував організаційний і фінансовий звіт за 2016 рік.

Читати далі

Загадка подвоєної мінімалки: чому не росте споживання?

Минуло 4 місяці з того дня, як в Україні почався експеримент із подвоєння мінімальної зарплати. Почалась реальна детінізація, проте реального росту добробуту не відбулося.

Читати далі

Держпідприємства – головне, щоб «чужим» не дісталось!

Існує більше 3000 підприємств у державній власності (скільки точно ніхто не знає), і ради їм дати ніхто не може.

Читати далі

Публічна дискусія «Як державні підприємства отруюють українську економіку?»

15 травня центр соціально-економічних досліджень CASE Україна та Український кризовий медіа-центр (УКМЦ) проведуть публічну дискусію «Як державні підприємства отруюють українську економіку?»

Читати далі

Економічне регулювання: ціна питання, початок бізнесу і вихід з нього

Мета економічного регулювання – поліпшити добробут споживачів, забезпечуючи ціни на ринку на рівні конкурентних. Однак є мінімум п’ять причин, чому цей результат не гарантовано...

Читати далі

  •  


Розсилка: