Чи справді попит створює пропозицію?

Виявляється, причинно-наслідковий зв'язок між попитом і пропозицією не такий однозначний, як прийнято вважати.

Читати далі

Перевір податковий борг

Тут можна дізнатися про розмір податкового боргу суб’єктів господарювання різних форм власності. Дані регулярно оновлюються

Читати далі

Найкраще за 2016 рік!

CASE Україна підготував організаційний і фінансовий звіт за 2016 рік.

Читати далі

Загадка подвоєної мінімалки: чому не росте споживання?

Минуло 4 місяці з того дня, як в Україні почався експеримент із подвоєння мінімальної зарплати. Почалась реальна детінізація, проте реального росту добробуту не відбулося.

Читати далі

Держпідприємства – головне, щоб «чужим» не дісталось!

Існує більше 3000 підприємств у державній власності (скільки точно ніхто не знає), і ради їм дати ніхто не може.

Читати далі

Публічна дискусія «Як державні підприємства отруюють українську економіку?»

15 травня центр соціально-економічних досліджень CASE Україна та Український кризовий медіа-центр (УКМЦ) проведуть публічну дискусію «Як державні підприємства отруюють українську економіку?»

Читати далі

Економічне регулювання: ціна питання, початок бізнесу і вихід з нього

Мета економічного регулювання – поліпшити добробут споживачів, забезпечуючи ціни на ринку на рівні конкурентних. Однак є мінімум п’ять причин, чому цей результат не гарантовано...

Читати далі

Великі замовники і маленькі постачальники

Коротка історія про приховані особливості фінансових стосунків державних підприємств і ФОП-ів

Читати далі

Чому прибуток держпідприємств так і не став вагомим джерелом наповнення бюджету?

Обсяг дивідендів від держпідприємств становить усього 1.3%, а прибутки – близько 3.5% вартості активів. До того ж отримати нараховані дивіденди проблематично.

Читати далі

Теорії державного регулювання: для чого ми регулюємо?

Чому в країнах з вільною ринковою економікою, як, наприклад, у Сполучених Штатах, уряд регулює діяльність підприємств і фізичних осіб? Які чинники впливають на кількість регуляцій, які масштаби цього регулювання і що спричиняє появу індивідуальних регулятивних норм? Відповіді на ці запитання випливають із теорій, або моделей поведінки інституцій, підприємств і фізичних осіб, а також з емпіричного аналізу та спостережень.

Читати далі

  •  


Розсилка: